torsdag 6. februar 2020

Supernova

Det har vært en lang uke, spesielt følelsesmessig. Jeg har vært på Røyse døgnbehandling over en uke nå. Det er mye som skjer og jeg prøver bare å henge med. Jeg er veldig fascinert av verdensrommet og fysikk så jeg liker å sammenligne depresjonen min som et sort hull. Følelsen av at tyngdekraften er så stor at til og med ikke lyset slipper ut. Tyngdekraften som skal holde planetene i bane, som skal holde alt på plass. Tyngdekraften som hjelper mennesker til å ha beina godt plantet på jorden. Tyngdekraften som er så perfekt at den trekker månen akkurat passe til at den forblir i bane, rundt og rundt. Men så kommer dette sorte hullet som suger ut alt liv og all fysikk. Tyngdekraften forsvinner, lyset forsvinner og det som er igjen er et sort hull..  

  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar